zaterdag 7 februari 2009

Verrassing


(ik merk dat ik niet van die lange woorden naast de foto moet zetten, want ze worden automatisch afgekort, maar wel op de verkeerde plaatsen en zonder streepje, en dan probeer ik het goed neer te zetten, maar als ik op een andere PC kijk, staat het weer helemaal anders...)
Gisteravond was ik een lange avond weg met mijn collega's van de SPCOL; ik heb namelijk een baantje als notulist/secretariaat van de GMR, de gemeenschappelijke medezeggenschapsraden van de zes scholen die bij deze stichting zijn aangesloten. Jan was voordat ik wegging naar de kapper vertrokken omdat hij 'nodig weer netjes moest zijn', en toen ik 's avonds laat weer thuis kwam, kreeg ik deze verrassing!
Wat ben ik blij dat hij zijn haar heeft uitgekozen om mee te experimenteren, en niet ..... (vul maar in: sigaretten, alcohol etc.)
Ons Chrisje vindt het alleen wel een beetje eng; hij speelt nu steeds verstoppertje met Jan, alsof hij een nieuw gezinslid is die hij eerst moet leren kennen.

Geen opmerkingen: