dinsdag 3 februari 2009

Werk

Daarnet heb ik een zakelijk telefoontje in het Noors gehouden! Voor een Nederlands bedrijf vertaal ik een spelletjessite naar het Noors - tot nu toe voor het grootste gedeelte de titels - en nu willen ze graag een echte Noorse domeinnaam kopen. Er zijn nogal wat domeinnamen die wel geregistreerd staan, maar waar niets mee gedaan wordt, en naar de eigenaar van zo'n domeinnaam heb ik gebeld. Eerst kreeg ik het antwoordapparaat, en legde ik van schrik gelijk neer, maar toen ik daarna moed bij elkaar had verzameld en een boodschap had ingesproken, werd ik dus teruggebeld. Omdat deze meneer ook Engels spreekt, kan het contact verder rechtstreeks verlopen, maar ik vond het wel heel leuk om te doen. Hopelijk wordt het wat en gaat de site echt goed lopen, want dan komt er voor mij ook veel meer vertaalwerk uit (alle spelletjes hebben ook nog een omschrijving...) Voor wie in het Noors spelletjes wil spelen: www.minespill.com.

Geen opmerkingen: