zaterdag 28 maart 2009

Aan mijn collega webloggers

Gisteravond ben ik weer eens even gaan neuzen in weblogland, en toen ben ik terechtgekomen op een aantal weblogs van collega-vrouwen/moeders die lid zijn van een evangelische gemeente (allemaal bij dezelfde??). Omdat jullie nu ook af en toe op mijn weblog komen kijken, speciaal voor jullie de link naar de website van "mijn gemeente": www.cgn.nl. Op deze website vinden jullie een heleboel verschillende geloofsversterkende stukjes. De meeste zijn vertaald uit andere talen en het Nederlands is niet altijd even natuurlijk en vloeiend, (voor een deel mijn schuld omdat ik een van degenen ben die voor vertalingen/correctiewerk zorgt!), maar ik weet zeker dat je er bemoediging kunt vinden, dus wil ik het graag doorgeven!

3 opmerkingen:

Menrike zei

Ik zag dat je ook bij mijn zusje was wezen kijken (pareltje). Leuk! En nee, wij zitten niet bij elkaar in de kerk.

Ik had eerlijk gezegd nog nooit van cgn gehoord! Dacht eerst dat het christelijk gereformeerd was...

Margreet zei

Hoi Karien,

leuk dat je mijn weblog ook hebt gevonden. Nu lees ik die van jouw ook af en toe!

(En ik ben inderdaad het zusje van Menrike).

Groetjes, Margreet.

Mellody zei

Hallo Karien,
Je bent ook bij mij geweest... En nee, ik kom niet uit dezelfde gemeente als Menrike of Margreet. Ik ken Menrike ook alleen maar door de weblogs. Ik lees bij haar, zij leest bij mij. Ik woon in de buurt van Apeldoorn, zij in de buurt van Amersfoort. Ik, en mijn gezin, gaan naar een Volle Evangeliegemeente hier in het dorp. Het is altijd leuk om met medechristenen in contact te komen. En ik vind het vooral leuk als ze ook een groot gezin hebben. Maar jij spant nu de kroon, 8 kinderen!! Gezellig hoor , petje voor je af. Hoe ben je eigenlijk bij mij terecht gekomen?