dinsdag 31 maart 2009

Twee keer feest


Is dit nou een blauw druifje of heet dit wit druifje? In onze tuin staan veel blauwe, maar op één plek zag ik al jaren geleden één witte variant. Dit jaar zag ik dat er gezinsuitbreiding is geweest; nu zijn het er vier.
Van zo'n plantje kan ik nou echt genieten.
En verder kreeg ik een e-mailtje dat ik een lot heb gewonnen voor een reis naar een feest dat elk half jaar met de gemeentes over de hele wereld wordt gevierd, en dat deze keer op het Noorse eiland Stord zal zijn. Met Pasen wordt er een winnaar getrokken uit 26 loten, en op één daarvan staat mijn naam!! Alleen al dit mailtje gaf mij een soort uitverkoren gevoel, en ik zou het helemaal niet erg vinden als een van de anderen uiteindelijk wint, dan kijken we gewoon hier naar de satelliet-uitzending!

4 opmerkingen:

Mellody zei

Ik denk dat het een albino is...;-)
Wat leuk! Dat zou leuk zijn als je wint!

menrike zei

Haha, Mellody! Dat dacht ik ook al!!! Maar dan zonder knipoogje ;-) Serieus dus.

Margreet zei

Hoi Karien,

bedankt voor je aanbod! We zijn zeker geïnteresseerd, dus zou je een paar foto's van de buggy willen mailen?

Mijn emailadres is margreetveldhuizen@hotmail.com.

Groetjes, Margreet.

Karien zei

Een albino? En de rode oogjes dan? Bij tuincentra kun je hem ook gewoon in het wit kopen (even googlen), maar ik vroeg me gewoon af of je dit dan ook een wit druifje moet noemen...