donderdag 9 april 2009

De trein komt op gang

Het dagelijks leven bij de Achterbergen zal de komende maanden gedomineerd worden door de verbouwing. Er zullen foto's te zien zijn van overvolle slaapkamers, een provisorische slaapkamer in de woonkamer, opgestapelde huisraad en wat dies meer zij. Uiteraard laten we ook zien hoe het werk vordert. Tussendoor leven we ook nog gewoon door, en hopelijk vind ik elke dag de tijd om even iets op het net te zetten.
De voorlopige opdracht is vandaag gegeven aan de aannemer; volgende week woensdag worden de puntjes op de i gezet. We zijn bezig om op stoom te komen: de grote kast in de kamer wordt van voorlopig onnodige spullen ontdaan, zodat we die ruimte weer kunnen gebruiken. Er staan al 10 volgepakte dozen opgeslagen, en die hebben al voor aardig wat ruimte boven gezorgd. Het moge duidelijk zijn: we zien het (nu nog) best wel zitten!

3 opmerkingen:

Mellody zei

Gelukkig maar! Pffff, ik ben blij dat ik straks naar de foto's mag kijken, maar vervolgens weer m'n pc uit kan zetten en niet in de verbouwing zit. Succes!!

Mellody zei

O ja, ik moet toch iedere keer twee keer 'reactie plaatsen' toetsen en twee keer een woord natypen voordat hij naar jou verstuurd wordt. De eerste keer zegt hij steeds: "Uw reactie kan niet geplaatst worden, probeer het opnieuw."

Karien zei

Ja, bij mij doet hij er ook twee keer over op andere blogs; ik denk niet dat ik er zelf iets aan kan veranderen. Gelukkig hoef je het hele bericht niet twee keer in te typen! Ik zal kijken of dat woord natypen ook weggehaald kan worden.