woensdag 15 april 2009

Even pauze


Wat is er lekkerder op zo'n warme dag dan op de schommelbank een ijsje eten? Zelf vind ik het heerlijk om languit op de trampoline een siësta te houden, en inderdaad viel ik daar vanmiddag weer bij in slaap. André heeft met Frank het fietsen op een iets hogere fiets geoefend (wat niet heel goed gelukt is...). De oudste drie fietsen in hun winterjas (!) van school naar huis en Chris kan nu zelf uit de uitkijkhut komen (en hij kan ook op de tuintafel klimmen en heen en weer dansen). Het tuinpad is weer een stukje van onkruid ontdaan, en zo hebben we allemaal goed gebruik gemaakt van het prachtige weer - volgens de weerberichten komen er nu weer dagen met regen, dus komt het binnen ook wel weer goed...

2 opmerkingen:

Mellody zei

Op de trampoline in slaap gevallen? Ben je nu lekker verkleurd? Misschien is een hangmat wel wat voor je!
Op de tuintafel klimmen en heen en weer dansen is wel weer een mijlpaaltje natuurlijk;-)

Karien zei

Nou, een hangmat heb ik ook (een moederdagcadeau van een paar jaar geleden), maar daarin krijg ik snel last van mijn knieën. De trampoline is echt ideaal... totdat een klein jongetje om je heen komt springen - hoewel dat op een andere manier weer ideaal is. Een beetje verkleurd ben ik ook - ik heb altijd heel veel zon nodig om een klein beetje bruin te worden.