vrijdag 3 april 2009

Test 123 test 123 test 123

Nu ik meer reacties begin te krijgen, raak ik helemaal het overzicht kwijt. Dan moet ik alle berichten langs op mijn overzicht, en probeer ik mij te herinneren of er de vorige keer ook '2 reacties' bij het desbetreffende bericht stond, of dat er misschien een nieuwe is geplaatst.

Vandaar dat ik er toch eens even de instellingen van blogspot op heb nageslagen, en warempel: ik kan een e-mailtje krijgen bij elke nieuwe reactie! Nadeel is geloof ik wel dat de reactie pas geplaatst wordt nadat ik hem heb goedgekeurd voor plaatsing.

Nou goed, we gaan dit maar eens uitproberen. Overstappen naar een andere vorm van weblog voeren lijkt me ook wel een beetje heel drastisch...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En nu gaan we even uitproberen hoe dit nou werkt...

Karien zei

He ja, ik kreeg een mailtje dat er een anoniem figuur was die het wilde uitproberen, en toen heb ik hem geaccepteerd. Ik voel me een analfabeet, maar ja: beter laat dan nooit leren computeren!

Margreet zei

Hoi,

een herkenbaar nadeel van Blogspot, misschien moet ik maar eens hetzelfde proberen als jij. Bevalt dat goed?

Groetjes, Margreet.

Karien zei

Nou, ik moet eerlijk zeggen dat dit me nu al goed bevalt. Ik houd bovendien de regie en kan eventueel nare reacties weren. Ik wilde "open" beginnen met bloggen, en het evt. later aanpassen, maar nu komt het dus van de andere kant. En ik check mijn mail zo vaak, dat het nauwelijks vertraging oplevert haha