maandag 13 april 2009

Tweede Paasdag


Vanmiddag kreeg ik een telefoontje van iemand die mij gemist had, en mij ook niet op mijn blog aantrof. Hoewel dat soort telefoontjes mij heel goed doen, zal ik toch maar even een stukje plaatsen om eventuele verdere zorgen te voorkomen.
Vandaag was een heerlijke dag voor het gezin. Natuurlijk veel uitzoeken en inpakken voor de verbouwing, maar ook lekker in de tuin werken en afvalhout verbranden in de vuurkorf. De fruitbomen bloeien volop: twee pruimenbomen en een kersenboom, het appelboompje volgt nog, en de lammetjes dartelen in de wei hiernaast. Op de foto zie je op de voorgrond het hek dat we om de vijver hebben gezet toen voor de tweede keer een kind erin was gevallen, waardoor (door dat hek uiteraard) we nu ook iets minder hoeven op te letten als we in de tuin bezig zijn. Kortom: een dag zoals je er zeven in een week wenst!

Geen opmerkingen: