zaterdag 11 april 2009

Weer een blogje van mij

Hallo mensen, daar ben ik weer. Zoals jullie op deze foto kunnen zien, kan ik heel goed hangen. Doe dat maar eens na, en denk er dan aan om je benen recht vooruit te steken, iets naar boven, met je ene hiel ongeveer op de hoogte van je navel.
Zoals jullie hier kunnen zien, kan ik mijn grote broer Jan helpen bij het opnemen van een stukje film voor de filmclip van de gemeente. Papa zingt een couplet alleen, en er moesten nog wat opnames gemaakt worden vandaag. Hij wilde niet graag op de film, maar ik wel hoor. Ik wilde eerst graag net als hij staan, bij de bloeiende pruimenboom en met de lammetjes op de achtergrond, maar mama kwam me later weghalen. Flauw hoor.

2 opmerkingen:

Mellody zei

Die vorige foto en deze foto's geven een gezellige indruk! Fijn Paasweekend.

Sta jij, of je man, expres nooit op de foto?

Karien zei

Haha, nee, ik neem de allermeeste foto's! Ik zal Irene eens vragen om van mij een foto te nemen. Maar één foto per dag (gemiddeld) kan natuurlijk nooit iedereen tevreden stellen! Helemaal aan het begin van het weblog heb ik onze laatste gezinsfoto gezet.