zondag 31 mei 2009

Alweer een boek


Ook al is het alweer de negende keer dat ik zwanger ben, het is voor mij nog steeds even bijzonder als de eerste. Hoewel ik blij ben dat ik nu niet meer zo onzeker ben... Een boek dat ik bij een van de laatste zwangerschappen heb gekocht, is "een wolk van een baby" van Stuart Campbell. Met elke week 3D- en 4D-echofoto's en op een leuke manier beschreven wat deze week de vorderingen in de ontwikkeling van junior zijn. Het was nog even een toer om het boek weer terug te krijgen aan het begin van de zwangerschap, want het was uitgeleend en wij wilden ons nieuws nog niet wereldkundig maken. Maar goed, het ligt weer bij ons thuis en ik verbaas me weer over het wonder van het leven.
Zo, dat was even snel een blogje voordat ik straks met de drie oudsten richting Pagedal vertrek voor de tweede dag van de Pinksterconferentie. Vanmorgen een samenkomst, vanmiddag sporten de jongens, en vanavond jeugd. Daarna rijden we weer naar huis. Jammer, maar we kunnen het huis nu eenmaal in deze toestand (open) niet een paar dagen achter elkaar achterlaten.

Geen opmerkingen: