zaterdag 30 mei 2009

Boomhut - deel 1


Vol verbazing lig ik te luisteren naar de bedrijvigheid buiten. Harry, die normaal niet naar buiten te branden is, is al de hele dag bezig om een boom voor te bereiden op het herbergen van een boomhut. Waarschijnlijk aangestoken door de opmerking van Frank gisteren, en geholpen door de berg afvalhout die er bij zo'n verbouwing komt kijken, en daarbij het plan om deze ene boom op termijn uit de tuin te verwijderen (anders is het toch ook zielig om er allemaal schroeven en spijkers in te jagen?), en daarbij de niet te versmaden hulp van broertjes en vader, ontstaat er langzamerhand een plan. Ik ben benieuwd of dit blog nog een vervolg krijgt! En ik ben even opgestaan om toch nog een logje te schrijven. Tegenwoordig gun ik mezelf af en toe de luxe van mijn bed - dat toch in de woonkamer staat - vooral als de rillingen me vanwege de hormonen over mijn lichaam lopen. Tja, niet alles gaat van een leien dakje, maar gelukkig weet ik uit ervaring dat het ook weer over gaat...

Geen opmerkingen: