zaterdag 23 mei 2009

Gezonder?

Omdat ik vooral 's middags en 's avonds ontzettend misselijk en beroerd ben, en het 's morgens juist wel meevalt, heb ik besloten om eens uit te proberen om gewoon niets te eten. Nou ja, niets: beginnen met alleen thee, en daarna wat tomatensap, en met de lunch bleekselderij met een tomaat en een halve banaan. Kortom: alleen maar fruit en groente en thee.
Misschien te vroeg om te zeggen, maar de misselijkheid is vandaag op veilige afstand gebleven, en sluimert alleen een beetje ergens achter mijn maag.
Bij het avondeten heb ik dan wel een gekookt ei door de rauwe andijvie gedaan, en een eetlepel olie, dan heb ik toch koolhydraten (fruit), eiwitten en vetten binnen? Als je alles bij elkaar optelt, is het toch maar 350 kcal, en dat is wel heel ontzettend weinig, maar als je bedenkt dat een ander helemaal niets binnenhoudt, dan vind ik het zo slecht nog niet!
Misschien een tip voor anderen met zwangerschapsmisselijkheid?

Geen opmerkingen: