donderdag 25 juni 2009

Glas!

Hoewel er gisteren enorm veel aan het huis is gebeurd, heb ik zelf niet veel gedaan. Een zware verkoudheid stuurde mij m'n bed in. Gelukkig heb ik wat krachten opgedaan en voel ik me nu alleen nog maar alsof ik een harde klap heb gekregen en daarvan moet bijkomen.
Maar goed, nog even over gisteren: de glaszetters kwamen maar liefst 31 ruiten inzetten, en het huis ziet er nu heel anders uit:

En als je voor het huis tussen de steigers, latten en wat dies meer zij doorkijkt, zie je ook dat de voordeur van de werkkamer ergens op begint te lijken. Overigens is zo hier en daar ook al wat gemetseld.
Echte gaten zitten er nu niet meer in het huis, en dat scheelt enorm met het doortochten. Hoewel dat met dit weer ook weer niet zo erg is...

1 opmerking:

mellody zei

Pfoei, dat wordt een beste ramen-lap-klus dan...

Het ziet er inderdaad steeds mooier uit!