maandag 8 juni 2009

Lichtblauwe achtergevel


Onze achtergevel is tijdelijk lichtblauw. Er is isolatiemateriaal geplaatst, daaroverheen een of andere folie (lichtblauw dus), en daaroverheen komt een kunststof gevelbekleding. Morgen wordt die geleverd, maar kan pas worden aangebracht als de overstekplaten er ook zijn. Weer wachten dus, maar ook weer vooruitgang.
En dan nog een leuke van Frank, toen hij als dank voor zijn hulp in de keuken een plakje worst kreeg: "ik bedank u rijk, maar ik betaal u arm". Moet ik het vertalen? Nou, oké, mijn dank is groot, maar ik betaal er niet voor!

4 opmerkingen:

Esther zei

fascinating watching the progress made on your house Karien!!! When do you reckon it will be finished?

Karien zei

Hi Esther! The builders will be finished just before their summer holiday, which is 19th of July. After that we can start decorating eight bedrooms! No Brunstad for us this summer... But we hope to come to the foreldrestevne, when I will be 36 weeks pregnant!

Gina & Willem-Jan Olthuis zei

Hoi Karien....kan het leuke gedeelte van je verbouwing al bijna beginnen? Inrichten van de kamertjes....wat een leuke site had je in je blog staan, maar net wat je zegt, niet te betalen, maar wel heel leuk voor inspiratie. Ik vond het ook weer leuk om 2 kinderkamers in te richten. Kijken of je met weinig middelen toch een leuke themakamer kunt maken...Succes ermee. Florian heeft een leuke zeekamer gekregen, met eigen kreativiteit en hulp van de Ikea kwamen we heel ver.

Esther zei

Wow that's brave! Hope to see you then! Hope all goes well with the housebuilding. Good success, dear friend..