donderdag 4 juni 2009

O, waren ze daarmee bezig!


Een paar dagen lang werd er druk getimmerd en gezaagd boven, maar kon ik niet goed ontdekken waar ze nou precies mee bezig waren. Totdat ik gisteren omhoog keek en dit zag. Je kunt nu goed zien - op de foto wat minder goed - waar de twee ramen komen, en de rest dient als houvast voor de gevelbekleding die er binnenkort op gaat komen.
Helaas lukt het me tegenwoordig niet altijd om elke dag een blogje te plaatsen. Dat heeft alles te maken met de nog steeds voortdurende misselijkheid, vooral als er iets in mijn maag zit. Helemaal niets eten lijkt me alleen ook niet zo'n goed idee... Laten we het er maar op houden dat het einde van deze periode eraan zit te komen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Och, he toch, die misselijkheid. Heel naar. Hier is het gelukkig al weer over. Ik straal en mijn buik plopt naar buiten. Mensen gaan nu zien dat ik in verwachting ben. Nog even volhouden, de mooie maanden komen er aan.
Gr,Sandra

Jente zei

Wat een klus... Ik krijg iedere keer van die flashbacks als ik jouw foto's zie ;-) Ik aan het afstuderen met een baby op schoot, mijn man tot 's avonds laat bezig, overdag overal timmerlui druk aan de slag, tussendoor het huishouden draaiende houden... Er komt een eind aan en dan is het genieten, dat je het toch maar gedaan hebt!

Vervelend dat je zoveel last hebt van misselijkheid, ik hoop voor je dat het snel overgaat. groetjes Jente

Karien zei

Sandra, hopelijk lees je dit nog! Volgens mij heb je ook een weblog, maar dat kan ik niet meer vinden... Zou je mij het adres nog een keertje willen geven?
Alvast bedankt,
Karien