zaterdag 8 augustus 2009

22 weken en waar blijft de BUIK?

Vandaag 22 weken zwanger - al dik over de helft dus. Nou ja, dik... ik pas nog steeds in mijn spijkerbroek die ik voor de zwangerschap ook gewoon aankon (die was toen echt niet te groot). Door mijn aparte eetgedrag waarschijnlijk - veel groente en fruit en weinig dikmakers - is er nog steeds niet veel buik te zien, hoewel... als ik zwangerschapskleding aantrek, komt het gelijk een stuk naar voren zetten. En de vakantie doet mijn nieuwe eetgewoonte ook niet veel goed: het is nu veel leuker om met de anderen mee te doen en allerlei leuke recepten uit te proberen. Van de week heb ik geprobeerd om uit te vinden of ik half november nog met het vliegtuig naar Noorwegen kan voor een echtparenconferentie. Op de heenweg precies 36 weken, op de terugweg 36 weken en 2 dagen. Verloskundige gemaild of ze daarvoor een verklaring kan schrijven - de vliegmaatschappijen accepteren zwangerschappen tot 36 weken - maar helaas, ik trof er nou net een die daarvoor geen verantwoordelijkheid wilde nemen. Nu maken we maar plannen om met de auto te gaan...

1 opmerking:

Yukiko zei

Je zou toch verwachten dat je na zoveel kinderen wel een dikke buik zou hebben? Ben nou eigenlijk wel benieuwd naar een foto ;-)

Ik moet zeggen dat ik zelf wel een aardige buik al heb voor 19 weken, maar ik kan nu niet meer zeggen 'tja het is de zesde' :-D