woensdag 12 augustus 2009

Een gespreid bedje


En dit is wat er van de lapjes satijn is terechtgekomen. Als het zo op bed ligt, vind ik het Marokkaans aandoen, en het is niet precies wat ik voor ogen had. Maar wat geeft het? Even wat bijstellen van binnen en het is prachtig! De rand rondom zit nog met spelden vast aan één kant, dat moet met de hand, dus elke dag een klein stukje, maar het gevaarte dat al een poosje op onze eettafel lag, is nu gelukkig naar boven en ligt daar toch best wel mooi te wezen!
Op mijn nachttafeltje een kaarsje dat al sinds moederdag wacht op een plekje om neergezet te worden:

Van Irene gekregen, en gelukkig heeft ze een kleur uitgekozen die uitstekend past bij onze slaapkamer! Of misschien ben ik juist daardoor wel geïnspireerd...

4 opmerkingen:

huize steen zei

Mooi hoor !!

jente zei

Dat ziet er gezellig uit zeg! Gezellig en dat sprei staat er mooi bij.

Dat bed en die nachtkastjes... daar heb ik ook verschillende keren bij staan kijken. Wij moeten ook nodig iets anders, maar wachtten eerst tot de verhuizing en nu tot de kamer klaar is en we definitieve plannen kunnen maken.

Yukiko zei

Dat ziet er gezellig uit zeg! Ik vind het erg mooi!

Mellody zei

Dat heb je snel gedaan! Mooi hoor.