vrijdag 7 augustus 2009

Mezelf even lekker uitleven


Als de ideeën eenmaal komen opborrelen, valt er niet zo makkelijk een stop op te zetten. Ik vind het heerlijk om mezelf uit te leven in allerlei creatieve dingen, maar soms moet ik mezelf ook afvragen hoe nodig het is... Niettemin heb ik een serie satijnen stoffen besteld bij de eerder genoemde internetwinkel, en daar ga ik een sprei en wat kussens voor onze slaapkamer van maken. Hoofdkleur blijft bruin en lichtbruin, accentkleuren voor de ene kant roze/wit, en voor de andere kant rood/oranje/geel. Zo hoef ik alleen de sprei en de kussens om te draaien, en hebben we toch een ander kleuraccent in de slaapkamer. De hangwieg die ik deze keer van plan ben om weer te gebruiken (hoewel niet meer zo nodig omdat er geen plaatsgebrek meer is), is ook gemaakt van rode, oranje en gele stof.
Met deze warmte heb ik soms flink last van mijn ene voet, die wordt dan heel dik en ik zak er extra snel door. Veel zitten dus, en dat komt goed uit met zo'n grote naaimachineklus! Vroeger heb ik ontzettend veel met de machine gedaan, het transportplaatje was zelfs versleten, en dat had de meneer van de naaimachinewinkel nog nooit meegemaakt... De laatste jaren stond 'ie meer als kastvulling onnuttig te wezen, maar nu wordt er even meer dan volop gebruik van gemaakt.

1 opmerking:

mellody zei

Waar haal je de tijd vandaan?
Mooie kleuren, ben benieuwd naar het eindresultaat!