donderdag 27 augustus 2009

Op verzoek

Op verzoek deze foto.
Welkom BUIK! Ineens is 'ie er. Twee weken geleden paste ik mijn kleding van voor de zwangerschap nog, en nu lijk ik wel ik weet niet hoeveel maanden zwanger! Het blijft een raadsel, maar waarschijnlijk komt het doordat mijn baarmoeder normaal gesproken naar achteren gekanteld staat, en zolang daar ruimte was voor de groei, aan de voorkant niet veel te zien was.
Vanmorgen zat ik met Danny op de bank, toen ik de baby voelde schoppen. Ik liet Danny ook voelen, en daarna pakte hij mijn hand en legde die op zijn eigen buik: "Voel eens mama", en inderdaad, een onvervalste duw tegen mijn hand vanuit zijn buik. En wie dat deed: natuurlijk de baby die in zijn buik zat.
Danny heeft ook de buikfoto gemaakt. Hij stond op de trap, en zodra hij mijn hoofd en mijn buik in zicht had op het schermpje, mocht hij afdrukken. Met dit resultaat...



En toen wilde hij zelf natuurlijk ook met zijn buik op de foto!

8 opmerkingen:

huize steen zei

Oooh wat een mooi buikje :-)

Esther zei

hahahaha!! Sweet...

Mellody zei

Mooie buik hoor. Danny heeft dat heel goed gefotografeerd, aar waar is je hoofd nou? ;-))

Karien zei

@Mellody, ja, de foto is niet helemaal gelukt. En de batterij was bijna leeg. Ik heb nog geprobeerd om hem snel wat op te laden en met de zelfontspanner een foto te maken, maar dat ging niet snel genoeg, dus hebben we de foto van Danny maar genomen. Een hele foto volgt waarschijnlijk binnenkort, ik zal er in elk geval mijn best voor doen!

jente zei

Mooie buik! Hoe snel het dan ineens kan groeien, verbazingwekkend. Je vraagt je dan af waar dat kindje daarvoor heeft gezeten.

En de buik van Danny... die mag er ook wezen ;-)

Wiek zei

Twee heerlijke buiken!

groet Wiek

Mama Monique zei

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb Karien. Ben wegens drukte even een tijdje niet bij je langs geweest. Maar wat een mooie buik heb je! En gaat alles ook nog naar wens? Ik bedoel: nog drie maandjes te gaan, gaat het nog steeds zoals je gehoopt hebt?

Leuk ook dat je zoontje met zijn buik op de foto wilde. Zwangert gewoon een beetje met mama mee hé? ;o)

Karien zei

@Monique, nou, het gaat heel erg fijn allemaal. Heb nergens last van, en we hebben zelfs plannen om met 36 weken nog een weekend met z'n tweeën weg te gaan!
En ja, Danny houdt vol dat hij ook een baby in zijn buik heeft!