zaterdag 1 augustus 2009

Weer (even) compleet

Gisteren om half twaalf vertrok ik met Gido richting Stadskanaal om op Pagedal Harry en Irene op te halen, die deze week op hun respectievelijke (want jongens- en meisjes-) survivalkamp van de gemeente zijn geweest. Voor mij een extraatje, omdat wij deze zomer geen periode op Pagedal zijn, noch in Noorwegen, en dan is het wel zo leuk om zo'n paar uurtjes allemaal bekenden te zien en even te spreken.
Het was best spannend hoe de twee het gehad hadden, want voor Harry was het de eerste keer (en hij is niet zo'n ruig type dat houdt van wilde dingen, en al helemaal niet van te weinig slaap), en Irene vond het twee jaar geleden niet leuk, en is vorig jaar niet gegaan. Maar hoe ik deze twee weer terug kreeg, overtrof al mijn hoop en verwachting. Allebei enthousiast, Harry heeft nu ook vrienden, Irene kon er niet over uit hoe leuk het was geweest, en dat zij de leukste groep had gehad, en ook nog de eerste prijs had gewonnen, en hoe positief het allemaal was. Ze kwam pas om kwart voor zes naar buiten, en eigenlijk heeft ze verteld en gepraat over het kamp vanaf die tijd tot aan kwart over negen, toen we eindelijk weer thuis waren.
Wat zijn wij dankbaar dat we deze mogelijkheden hebben, dat honderden positieve jonge mensen een kleine week met elkaar doorbrengen, en dat de harten van onze kinderen aan God gebonden worden! Nog twee dagen, en dan vertrekt Jan ook met een groep jongens, deze keer voor een reis naar Noorwegen, waar ze o.a. de tweede conferentieperiode meemaken, en een paar dagen de bergen ingaan. Ook een fantastische mogelijkheid, zeker omdat we zelf dit jaar niet gaan vanwege de verbouwing.

2 opmerkingen:

Mama Monique zei

Dag Karien! Allereerst dank je wel voor je bezoekje en reactie op mijn website. Ik vind het altijd leuk om weer nieuwe mensen te mogen ontmoeten.

Wat heb je een gezellige drukte om je heen! Nu snap ik waarom ik zo af en toe de bezem er bij jou door mag komen halen. Zeker met de negende al aardig in zicht. Leuk hoor. En wat een zegen!

Ik heb me aangemeld als volger van je blog en hoop wat vaker een kijkje bij je te komen nemen. Als je het niet erg vind natuurlijk hé?

Nog een fijne zaterdagavond en een goede zondag. Tot blogs! ;o)

Karien zei

@Monique, ik volg jou ook al een poosje, je staat bij mijn rijtje "Leuke weblogs" bij mijn Favorieten. Ik heb je ergens op een van de andere weblogs opgeduikeld. Je creatieve ideeën zijn altijd leuk om te zien, hoewel de tijd hier voor dat soort dingen tegenwoordig ontbreekt...