woensdag 19 augustus 2009

Weer weg

Impulsief als ik ben, zijn we er vanmorgen weer op uit geweest. In onze brievenbus zat het blaadje van de Aldi, waar ik normaal gesproken nooit in kijk omdat er geen Aldi bij ons in de buurt zit. Maar ik wilde even iets nuttigs lezen op de wc en zag zo gauw niets anders dan die folder, en daar stond nou net iets in wat ik graag wilde hebben: een MP3-speler die je aan de computer kunt opladen, dus zonder die ellende met steeds een leeg batterijtje, en uiteraard voor een Aldi-prijsje. Daar rijd ik wel een stukje voor, en dan kijk ik gelijk of er ook iets leuks in de buurt zit. Ja dus, de Aldi die ik wel ken, zit in Culemborg (20 min. rijden), en daar zit toevallig ook een kinderboerderij. En een heel leuke ook, met een enorme speeltuin, o.a. in de vorm van een echt kasteel, en de jongens die ik had meegenomen, hebben zich daar ook nog een uurtje prima vermaakt. Het was er erg druk, waarschijnlijk hadden ze in Culemborg ook zo'n kindervakantieweek, want er liepen een heleboel kinderen rond met een naamplaatje op hun T-shirt. We komen zeker eens terug als het wat minder warm is... En deze digibeet had vergeten een fototoestel mee te nemen, dus staan er nu wel twee foto's op mijn mobiel, maar ik weet echt niet hoe die op dit weblog terecht komen...

1 opmerking:

gerrie zei

Karien,
Wat heerlijk herkenbaar; even wat lezen op het toilet. Ik kan dat ook! Zouden wij de enigen zijn?
Hartelijke groet en tot laters,
Gerrie