donderdag 3 september 2009

De dagen worden weer langer


Buiten niet, maar als je bij ons naar binnen zou kijken, zie je dat de dagen weer langer worden - de werkdagen dus.
Vandaag zijn de schilders weer geweest, en o.a. het plafond van de kamer voor Elwin en Danny is geschilderd: lichtblauw. Nu kunnen we eindelijk aan de gang om die kamer af te gaan maken. Niet dat we niets meer te doen hadden, maar ons werkgebied is groter geworden, en ik vind dat eigenlijk wel een prettig idee. Ook hebben we een begin gemaakt met het behangen van Harry's kamer - dat viel even flink tegen, behangen is mijn sterkste kant niet, en ook niet van André, maar het heeft best wat om dat toch samen zo goed mogelijk te doen. Het schiet alleen niet op, er zitten nu twee banen...

3 opmerkingen:

Yukiko zei

Behangen is toch heel eenvoudig? Vind het altijd wel leuk om te doen :-) Mag binnenkort ook weer, jeuh!

Karien zei

@Yukiko, nou, ik vind het niet makkelijk hoor. Misschien kopen wij te slechte kwaliteit behang, maar om het precies goed te krijgen, kost mij behoorlijk wat moeite, en inmiddels heb ik ervaring met het schilderen van muren, en dat gaat dan toch heel wat gemakkelijker. Maar we komen er wel!

Pareltje zei

Het scheelt ook nog een hoop als je een patroontje hebt of niet... Succes ermee, in elk geval!