maandag 21 september 2009

Nieuwe skyline


Vorige week is ons uitzicht weer veranderd. Het maisveld dat achter onze tuin het uitzicht op de dijk langzaam maar zeker wegvaagde, is gerooid (of hoe noem je dat). Voor onze jongens een schitterende ervaring, zo'n enorme dorswagen vlak aan de overkant van ons kleine slootje, die dan een stroom gehakselde maisplanten in de bak achter de tractor spuit. Het blijft mooi, zo'n steeds wisselend uitzicht!
Door het jaar heen heb ik de titel-afbeelding van het weblog steeds aan ons uitzicht aangepast, en vandaag is het zelfs gelukt om met Paint wat meer te doen dan alleen één foto bewerken!

4 opmerkingen:

huize steen zei

Hmmm wat een uitzicht..:-) En ik kan me voorstellen hoe de jongens genoten hebben van de trekkers en de dorsmachines .

Mama Monique zei

En het ziet er nog mooi uit ook! ;o)

hartelijk zei

Mooi gedaan, en genieten met de jongens...
hier wordt ook naar hartelust maiskolven gepeld door de kids en natuurlijk kastanjes verzamelen;)
Heerlijk dat ze zo kunnen genieten van al die dingen die jaarlijks de revue passeren!

Liene zei

Mijn ouders woonden vroeger ook "aan" een maisveld, en ik heb er ook altijd van genoten als het mais eraf ging. Echt een moment dat de zomer voorbij is en de herfst is begonnen. Voor mij is het dus altijd een markeerpunt voor de herfst, en ik denk dan altijd terug aan het moment dat ik als 6-jarige uit school kwam, het was heel mooi weer, en ze aan het "combinen" waren.