maandag 7 september 2009

Voor onze baby


Je kunt het op deze foto niet duidelijk zien (had ik nou maar geleerd hoe ik de spiegelreflexcamera van Irene kon gebruiken...), maar dit is een zelfgebreide teckel. In het echt is 'ie ontzettend schattig, en ik heb hem gebreid voor onze baby.
Met alle complimenten voor de maakster van het patroon: hij wordt gebreid uit één stuk, op een lange rondbreinaald. Je kunt goed merken dat de ontwerpster driedimensionaal denkt, in plaats van zoals ik gewend was, allemaal platte stukjes breien, en die dan aan elkaar zetten tot een beest. Patroon te vinden op www.zijmaakthet.web-log.nl.

2 opmerkingen:

huize steen zei

Wat een leuke teckel !! Knap hoor, dat zie ik mijzelf nog niet breien. Uberhaupt zie ik mijzelf niet breien ;-)

Mellody zei

Hartstikke leuk! Knap gedaan hoor. Breien kan ik wel, maar alleen recht en averecht en de varianten die daarmee te maken zijn, maar ik heb nog nooit iets anders gebreid dan rechte lapjes, laat staan ronde pennen!