maandag 30 november 2009

Hiep hiep hoera


Danny is vier geworden! Vandaag echt jarig, maar we gebruikten de deze keer redelijk rustige zondagmiddag voor taart, cadeautjes, patat en ijs. Net zo'n taart, die je uit een pakket maakt waar je alleen water aan hoeft toe te voegen, hadden we de drie logeergezinnen van de jongens gegeven toen wij laatst naar Noorwegen waren, en omdat het echt een grote-kleine-jongenstaart was - piratentaart - hadden we hem voor Danny's verjaardag ook besteld en gemaakt. Nou, dat viel even tegen... tenminste wijzelf vonden hem wel erg nep smaken, maar juist de jongste jongens, die anders de zelfgebakken nog-redelijk-gezonde taart niet op krijgen, aten nu hun vingers erbij op. Hebben wij nep-kinderen?

7 opmerkingen:

Huize steen zei

Hihihi nepkinderen !! Gefeliciteerd met de kleine man !!

Mellody zei

Ik zou zelf ook niet zo veel zin hebben in een blauwe taart, al ziet hij er wel leuk uit. Maar ik kan me goed voorstellen dat de kinderen het geweldig vinden..., net als die groene limonade. Niks nep-kinderen, gewoon echte kinderen zoals kinderen moeten zijn; houden van alles wat zoet en ongezond is. Gefeliciteerd met je mannetje!

Ilse zei

Gefeliciteerd met de zoon, de onze is er woensdag vier geworden, leuke leeftijd hé.

Vlijtig Liesje zei

Wat een giftige kleur blauw/groen heeft die taart! Ik kan me voorstellen dat de kinderen hem geweldig vonden.

jente zei

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

Dochter vond jullie taart er lekker uitzien, ik deel jouw mening als ik de kleur zo bekijk :-)

sillie zei

aaa geweldig dat blauw!!! natuurlijk smaakt ie daardoor veel en veel beter :-)

hartelijk zei

GefeliciTAART!!