dinsdag 17 november 2009

Lieve grote broer


Toen wij weg waren, heeft Jan (samen met Harry, maar dat was alleen in naam) zaterdag en zondag op Frank gepast. Onder andere zijn ze met twee kennissen naar het Omniversum en naar het strand geweest, en hebben van alles gedaan. Gisteren vroeg ik Frank wat hij nou het allerleukst of allerfijnst vond van de tijd dat wij weg waren. Hier komt zijn top drie:
1. Jan heeft een broodje frikandel gemaakt.
2. Jan heeft pizza gebakken.
3. Jan heeft patat gebakken.
Tof he, zo'n grote broer!!

5 opmerkingen:

Tineke zei

Fantastisch! Ik zit hier gewoon met een brok in mijn keel. Wat een lieve broer is dat!

Mellody zei

Fijn dat je dat aan je oudste zoon kunt overlaten. Ik neem aan dat je hem ook de nodige complimenten en positieve woorden hebt gegeven? Misschien zelfs een blijk van waardering en trots omgezet in een leuk kadootje?

Karien zei

@Mellody, ja hoor, dat komt helemaal goed. Een dikke knuffel en wat hij het meest nodig heeft: oppasgeld... Maar eigenlijk wilde ik dat nou niet publiceren...

Vlijtig Liesje zei

Ach wat lief! Als klein meisje verlangde ik altijd naar een grote broer. Wat leuk dat ze zo'n goede band hebben.

het lieveheersbeestje zei

Haha! Dat zouden mijn jongens ook van elkaar gezegd hebben!!! Hier staat snoep en patat in een hoog vaandel, al krijgen ze het bijna nooit. En een pizza mét patat én een broodje fricandel..dat zou de grote broer hier een hemelse status geven hoor!!