dinsdag 24 november 2009

Update Buik


Nu het nog kan, een update van de Buik. Zo allesoverheersend is 'ie ook weer niet, want ik vind dat ik er nog steeds geen last van heb.
Inmiddels heb ik afgeleerd om op de meningen van anderen af te gaan, want de een zegt: wat ben je dik, en de ander (gelukkig de meerderheid deze keer, dat is dan toch wel weer prettig) zegt: je bent helemaal niet dik hoor!
Hoe dan ook, lang zal het wel niet meer duren, want deze week is het alweer 38 weken, en zo langzamerhand hebben we alles wel in orde: klossen en ondersteek in huis, reiswiegje opgemaakt, knopen doorgehakt (toch maar niet de hangwieg ophangen, de wieg past prima in onze slaapkamer erbij), kruiken gecontroleerd, kleertjes uitgezocht etc. etc.
Van mij mag hij komen hoor, maar elke dag dat het niet gebeurt, kunnen we nog proberen om toch nog iets verder te komen met de lange lijst van klussen die ook nog moeten gebeuren, dus verkeren we in de prettige positie dat het gewoon niet uitmaakt. Nog niet in elk geval!

13 opmerkingen:

Babette zei

Je ziet er gelukkig uit!! (maar dat mag ook wel met zo'n wonder in je buik)

Groetjes.

Anoniem zei

Ik vind je helemaal niet dik.En trouwens als je zwanger bent,ben je zwanger,met dikzijn heeft het niets te maken!!Het is meer de obsessie van de ander!Sterkte straks bij de bevalling.Gr Sylvia

Huize steen zei

Wauw mooie buik :-) Ik wou nog schrijven succes met de laatste loodjes maar ik heb het idee dat het voor jou helemaal niet zo voelt. Maar toch succes met de laatste weekjes ;-)

Ilse zei

Ik vind toch ook dat je niet dik bent hoor, ah mensen die dat zeggen ,weten er amper iets van vind ik. Geniet nog van je laatste momenten met je ongeboren zoontje in je buik.

Purperpolletje zei

Dat bevalt me wel, dat je je in een prettige positie bevindt. Dat past wel bij jouw kraam. Het klinkt ook niet weeïg, of babyzoet.

Maar ja, hierover is het verlossende woord nog niet gesproken...

Karien zei

@Purperpolletje, wat een woordspelingen, ik vraag me af of je ze allemaal expres hebt gebruikt? Ik tel er zes...

Anoniem zei

Karien, Je bent gewoon hoogzwanger en dat straal je uit ook. Je voelt je er ook prettig bij, wat wil je nog meer? groet, Mariam

Mellody zei

Mooi hoor! Leuk om zo'n stralende foto van jou te zien. Een hele goede bevalling! In welke maanden zijn alle andere gezinsleden eigenlijk jarig? Ik weet dat er pas twee jarig zijn geweest...

hartelijk zei

Stralend zwanger en dat met alweer 38 weken...
wauw! Sterkte met de laatste loodjes en alvast een een hele goede bevalling toegewenst!
Ben benieuwd hoor naar jullie uk, wonderlijk wonderlijk, ik verheug me elke dag over ons minimensje ;)
dat wens ik jullie ook toe!

Jente zei

Mooie foto, een mooie buik en een moeder die er gelukkig uitziet. Succes met de laatste loodjes en plezier met deze laatste weken van het verwachten. Ik vond dat zelf altijd heel speciaal, dat gevoel dat het ineens kan beginnen en je je baby eindelijk kon zien en vasthouden (al is 't stukje dat tussen 'buik' en 'armen' zit natuurlijk even hard werken...)

Karien zei

@Mellody, de verjaardagen: 30/11 Danny, 28/1 ik, 11/5 André, 10/6 Frank, 8/7 Elwin, 14/7 Irene, 4/8 Jan, 28/9 Chris, 19/10 Gido en 29/10 Harry. Zoals je ziet, zit er tussen januari en mei niets - even lekker rustig met verjaardagen. Deze komende baby maakt de toch al drukke tijd tussen nu en kerst nog ietsje drukker...

Wiek zei

Hoi Karien,

wat heerlijk dat je er zo van geniet. En dan bedoel ik ook vooral de rust die je hebt tav het klaarzetten van spulletjes en het klussen in huis.
Geniet er van deze laatste periode!

groet Wiek

Mama Monique zei

Oh meis! Wat een heerlijke buik heb je! En of je nu wel of niet dik bent -hey- je bent toch met zijn tweetjes?!

Heerlijk dat je momenteel nog in de positie bent om hier en daar een klusje te klaren. Doe maar lekker rustig aan. Het wordt strakjes vast weer druk genoeg ;o)