woensdag 16 december 2009

Bartje in de wieg

Sinds gisteravond kan Bartje in onze wieg terecht. Tot nu toe had hij steeds bij ons in bed geslapen (op onze eigen verantwoordelijkheid), maar nu leek het me ineens fijn om even het bed voor mezelf te hebben, en heb ik 's avonds laat nog de bekleding erin en eraan gehangen en de wieg opgemaakt. Bart vindt alles best:

Waarom is dit nou een punt? Tja, kijk hieronder maar. Bij de Achterbergen spelen ze het klaar om de schroeven en bouten van het onderstel van de wieg kwijt te raken met de verbouwing, en geen tijd vrij te maken om equivalenten op te sporen. De wieg staat er dus zo bij:

7 opmerkingen:

nicoline@mccarthy.nl zei

Lief he je kindje weer in een wiegje. Ik vind het altijd jammer als ze naar het ledikant moet verhuizen. Zo te zien heeft Bart er geen last van dat de wieg op de grond staat

Huize steen zei

Wat ligt hij er lief in !! Echt een snoesje :-)

hartelijk zei

Schattig!
Het stoort hem allerminst, op de grond, en jij kan er goed bij zo vanuit je bed...

Wij hebben het mandje nu ook op de grond uit het hanggeval, ik kan er zo beter bij en had ook niet het idee dat al dat geschommel hem nou veel rustiger maakte...

Knuffel voor dat wondertje in de wieg!
Adriana

jente zei

Wat een lief ventje hebben jullie gekregen... en hij ligt elke keer zo lekker te slapen.

En dat de wieg op de grond staat.. ach, hij merkt er zelf niet zoveel van toch? Hooguit met bukken en tillen lastig voor jezelf.

Ook al schreef je dat je goed voelde... je past toch wel goed op jezelf? Het is nog maar een weekje geleden dat Bart zo wervelend zijn intrede deed in Huize Achterberg :-)

Zeeuwse Mama zei

Oh wat lief he, een wiegje, hij ligt er prachtig in!

Wat is trouwens z'n 2e naam, vroeg ik me nog af, alle kinderen hebben bij jullie toch een 2e naam die begint met een J? ;-)

Karien zei

Ja, dat klopt! En het kaartje is nog steeds niet klaar... Maar hij heeft de namen Bart Joachim gekregen. Joachim betekent Jahweh richt op, en dat hebben we nu al mogen meemaken. Bovendien heb ik een broer die zo heet, en dat heeft ook meegespeeld in dit geval, maar dat is een verhaal niet voor ieders oren bestemd...

Zeeuwse Mama zei

Oh leuk, ons neefje heet ook Joachim, ik vind het ook een hele mooie naam! Bijzonder inderdaad dat ie dan ook nog naar je broer heet!