dinsdag 29 december 2009

Dol op het broertje


Iedereen is hier dol op het kleine broertje, en de tijd dat Bart wakker is, kan hij dus genieten van broederlijke en zusterlijke koestering. Dat gaat niet altijd zo gestroomlijnd: gisteren was ik boven, Gido had Bart op de arm, Irene was ook in de buurt. Ik kon dus best even naar de wc. Door de dichte deur van de badkamer hoorde ik Bart na een poosje huilen, en hij bleef maar huilen... Zo snel mogelijk kwam ik weer tevoorschijn; liep Chris met zijn kleine broertje over de overloop! Hij had hem zo ongeveer bij zijn schouders beet, zodat Bart er een beetje bij bungelde.
Volgende keer toch net iets meer instructies geven...

5 opmerkingen:

Huize steen zei

Echte broederliefde dus ;-)

bohemienmama zei

ocharme en hoe schattig tegelijk he...

hartelijk zei

Wel herkenbaar ja, ik ga er soms ook te snel van uit dat de frotere kinderen wel ongeveer denken zoals ik. Maar dat verantwoordelijke gevoel zit er niet zo in als ik soms verwacht...
achteraf toch wel weer een leuk verhaal om te vertellen ;)

Mellody zei

Schrik! En dan rustig blijven..., gelukkig is het goed gegaan.

jente zei

Oeps, da's even schrikken als je zo'n kleintje ziet lopen met je allerkleinste...
Gelukkig is er verder niets gebeurd. En het is al gezegd, vaak zijn dit wel de verhalen die je achteraf verteld aan elkaar ;-)