woensdag 2 december 2009

Hoe je van je overtollige spullen afkomt


Wie niet veel tijd, maar wel te veel spullen heeft, kan dit natuurlijk handig inzetten bij het maken van surprises. Gido en Frank moeten allebei voor vrijdag op school een surprise maken; ziehier het resultaat. Misschien herken je de dessinroller die ik een tijdje geleden op allerlei manieren (weblog, Facebook, gratisaftehalen.nl) in de aanbieding heb gedaan, maar daarvoor was geen enkele belangstelling. Komt nu heel goed van pas (de andere helft van de roller is ook in de running voor de sinterklaasviering van de jongensclub zondag). Links staat een grote kaars met een nogal aparte versiering, maar gezien het formaat van de kandelaar kan dat best, en zo komen we ook mooi van dat leuke dolfijnenlampjessnoer af. Ook héééél handig: mandarijnenkistjes!

3 opmerkingen:

Nicole zei

Mijn voorraad lege cornflakesdozen en schoenendozen komen nu ook goed van pas!

menrike zei

Bij mij is ook al zo'n manderijnendoos in een surprise verdwenen...

mellody zei

Ik houd juist allerlei doosjes en rolletjes over. De laatste weken heb ik namelijk niks weggedaan. Alles verdween naar de kelder onder het mom van :"Kunnen we misschien nog gebruiken voor de surprise..."