zondag 13 december 2009


No pictures please!

10 opmerkingen:

Wiek zei

hihi :D
nu al steralures ?

Ilse zei

hihi wat lief!! Toen onze middelste geboren was droeg ie net hetzelfde mutsje.

jente zei

... die weet al jong wat 'ie wil... ;-)

Fijn dat jullie weer thuis zijn! Van harte met jullie kleine mannetje! Ik zag dat ik van alles had geschreven, maar dat ik vergeten was jullie gewoon te feliciteren :-)

groetjes Jessica

Mellody zei

Aaaaach, wat een mooi ??? , mutsje? truitje? ...gelukkig hebben we zijn koppie al gezien op de foto die André geplaatst heeft. Wat keek hij daar al wijs uit z'n oogjes voor een baby van een paar uur oud! Mooi mannetje hoor. En deze foto...lief klein knuistje.

MiekK's zei

Haha, leuke foto :)
Fijn dat jullie weer thuis zijn! Ik hoop dat je snel weer opknapt, geniet van je kraamweek!
Groetjes, Marieke

Liene zei

Erg grappige foto met die ondertiteling. Lekker nog een paar kraamdagen, doe het lekker rustig aan (als dat al kan met 9 kinderen)! En geniet van je nieuwbakken mannetje (lekker snuffelen en knuffelen).

hartelijk zei

Wat een krummeltje,
laat je nog even lekker verzorgen en geniet van de momenten...
ik denk aan jullie!
Adriana

Tineke zei

Ach, wat een schattige foto is dit. Echt leuk!

Marjon zei

Wauw, mijn internet lag er een weekje uit en ik kom terug en wat zie ik...

je bent bevallen!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bart. Ik wens jullie heel veel geluk met Bart toe, hopende dat het een gezonde jongen mag zijn!

Marjon

Willy zei

Die Bart, hij is meer van achter de coulissen ;-)!