vrijdag 4 december 2009

Toch mooi op tijd?


Eindelijk, eindelijk is de kastenwand in onze slaapkamer geplaatst (de schuifdeuren moeten trouwens nog, maar we kunnen de roedes erin gaan hangen en alle kleding etc. hier opbergen). Er waren nogal wat tegenvallers: de vloer was bol, zodat een stukje laminaat eruit moest, de vloer daaronder egaler en het laminaat terug. Ook bleek de (nieuwe) wand achter de kast een knik te hebben, zodat de kasten gingen wijken aan de voorkant, waardoor de planken eruit moesten en er een stukje afgezaagd moest. En de enige die dit allemaal kan doen heeft inmiddels veel tijd nodig om geld te verdienen voor wat we hier allemaal aan hebben uitgegeven... en tijd om ook nog eens wat andere dingen tussendoor te kunnen doen... Maar goed, nu we op dit punt zijn beland, kan eindelijk het "bedbankje" weggehaald worden waardoor ik eindelijk weer normaal uit bed kan stappen (hoop ik), omdat er niet meer gezaagd hoeft te worden in deze kamer. Betekent ook dat we alle zaagsel kunnen gaan opzuigen die door de hele kamer ligt, inclusief in de opgemaakte reiswieg en tussen de babyspulletjes.
Ik zei het al: dat is toch mooi op tijd voor de bevalling?
NB Naar aanleiding van mijn vorige blog over de geboortetraktatie waren er nogal wat mensen die dachten dat de baby er al was... niet dus. Als ik een voorspelling mag doen, reken dan op een heel feestelijk blogje ergens in de tweede helft van de volgende week.

8 opmerkingen:

Huize steen zei

Heel mooi !! En ik blijf in spanning je blog volgen . En dan met name de 2e helft van volgende week ;-)

Mellody zei

Okay, ik gok even mee.... donderdag! Een hele goede en gezegende bevalling alvast.

Menrike zei

En zodra het kindje eruit geplopt is, meteen weer online hè!!! ;-)

Anoniem zei

We wachten vol spanning af of je voorspelling uit gaat komen!
Ikzelf ben ondertussen al wel bevallen( was een week voor je uitgerekend)!
Maandag 1 december is ons 5e kindje geboren!
Gr,Sandra mv5

Mama Monique zei

Ziet er prachtig netjes uit, die kast. En wat fijn dat je nu hopelijk weer op een bed in de kamer kunt liggen. Is natuurlijk ook fijn als de nieuwste telg het gezin komt versterken ;o)

Wens je veel succes en kom steeds even om het hokje kijken hoor!

Mama Monique zei

(hoekje) ;o)

Liene zei

Het moet gewoon donderdag worden. Dat is een hele mooie en bijzondere dag, de dag van de mensenrechten en de dag waarop onze tweede alweer 5 jaar wordt. Ik hou dit log ook met spanning in de gaten. Sterkte met de laatste loodjes en geniet nog van dat gerommel in je buik!

Zeeuwse Mama zei

Ik hoop ook voor je deze week, en vanmorgen tijdens het stofzuigen, moest ik opeens aan 'de' naam denken, met de B, en schoot opeens 'Bart' me te binnen, en ik ben erg benieuwd hoe het nieuwe Achterbergje met z'n eerste naam zal gaan heten!
Heel veel succes met de bevalling en vooral Gods rust en nabijheid toegewenst voor allemaal, maar speciaal voor jou en je man.