dinsdag 22 december 2009

Vakantie...


Het is vakantie... en dat betekent superweinig computertijd. We staan laat op, elke dag neem ik ook nog een ruime middagpauze van een uurtje of twee, en de tijd daartussenin is gevuld met van alles en nog wat - uiteraard. Het bloggen staat dus even op een laag pitje.
Irene had nog steeds niets om aan te trekken op het kerstfeest a.s. vrijdag. Ze had afgesproken om met iemand naar de stad te gaan, maar de sneeuwval van de afgelopen dagen gooide witte roet in het eten. Met als gevolg dat we samen gisteren de enorme stapel oude Knips zaten te bekijken, Irene haar eigen ideeën op papier zette en we op zoek gingen naar een mooi lapje stof - rood satijn, waar we een topje van hebben geknipt. Vanavond hebben we het samen in elkaar geregen zodat ze het kon passen, en wonder boven wonder: ze is er super blij mee! Nu nog in elkaar zien te krijgen, maar dat zal vast wel lukken - op het laatste moment, zoals gewoonlijk.

6 opmerkingen:

Liene zei

Altijd fijn die op het laatste moment improviseer producten. Vaak levert dit wel de meest creatieve en gelukte resultaten op! Succes met het in elkaar zetten. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

Sabia zei

mooie stof! Dat wordt vast mooi.

Zeeuwse Mama zei

Oh dat lijkt me erg mooi van rode satijn!

P.s:...blauw...Bart heeft 'em ook...en bezig aan een pootje...je maakt me erg benieuwd!
Maar ik wacht heel geduldig af hoor, haast je niet ;-)

Mellody zei

Leuk om dat samen met je dochter te doen, en voor zover het te zien is, ziet het er goed uit.

hartelijk zei

Supermom!!

Mama Monique zei

Oh Karien, heerlijk hé?

Ik heb net even terug zitten lezen, wat heb je een paar mooie plaatjes van de nieuw geborene! Daar raak je vast nog lang niet op uitgekeken ;o)

Wens jou en je gezin graag fijne kerstdagen toe en natuurlijk een mooi en gezegend 2010!