donderdag 7 januari 2010

Hé, het zijn er twee!


Op 20 juli heb ik mijn bloglezers gevraagd om mee te denken over een jongensnaam met een B, en daarbij beloofde ik heel enthousiast een leuke prijs. Tussen alle reacties was er maar één die Bart had geopperd, en dat zelfs twee keer omdat ze vlak voor de geboorte nog eens reageerde met die naam (toen was de keus al gevallen en het was erg leuk om die reactie te publiceren).

Een tijdje terug heb ik haar laten weten dat ik wist welke prijs ik zou maken, en dat ik eraan was begonnen. Voor Bart heb ik tijdens de zwangerschap dit hondje gebreid, en dat hondje heeft nu een dubbelganger, dat vandaag (of morgen) op de post gaat naar de prijswinnares! Gefeliciteerd Sandra, ik vond het zo leuk om dit voor jou te maken; op de een of andere manier voel ik me extra verbonden met jou. Het beloofde geboortekaartje dat we ook zouden sturen, is op de lange baan beland... (maar je hebt de e-mailversie inmiddels wel gekregen).

7 opmerkingen:

Aritha vermeulen zei

Grappig. En wat een leuke hondjes!
Zijn ze echt gebreid?

Karien zei

Ja... Patroon ook op zijmaakthet.web-log.nl. Met dit harige garen ziet het er heel anders uit dan het origineel.

plukdedagsandra zei

Superleuk op die manier.

Zeeuwse Mama zei

Oh wat leuk ;-) Ik sta bij de brievenbus hoor ;-) En als ik ooit nog es een zoontje krijg, pronkt ie hier ook in de wieg.
Ik vind het erg speciaal om zo een beetje met Bartje verbonden te zijn ;-)

Anoniem zei

Wat is dat een leuk idee geweest!!!!!!!
Ook al ken je mensen niet die via blogspot reageren dan is dit super om te weten,ergens anders is een tweeling hondje.
Geniet maar lekker met elkaar van de kleinste telg.
Het gaat toch al zo hard.
En hoe ouder je wordt des te meer besef je dat.

Groetjes Hilda

Mellody zei

Heel erg leuk! Ik beken, ik heb toen Bart werd geboren , met de beloofde prijs in m'n hoofd, ook meteen mijn reacties gecheckt om te zien of ik misschien 'Bart' had geopperd. Maar helaas.....
Gefeliciteerd Sandra. Een heel leuk hondje!

Wiek zei

Wat een heerlijk pluizig hondje. En wat een leuk idee om de knuffel voor Bart te 'kopieëren'. Zeer gegund aan Sandra ook trouwens!

groet Wiek