dinsdag 5 januari 2010

Het verschil tussen je moeder en je zus


De eerste lachjes zijn gesignaleerd bij Bart. Het gevecht om de liefste lachjes gaat dus binnenkort beginnen. Vandaag lachte hij voor het eerst naar iemand (en niet naar de kerstboom, of in zijn slaap). Niet naar zijn moeder hoor, nee die heb je alleen om je te verschonen als je vies bent, of om eten van te krijgen als je trek hebt. Nee, grote zus kwam uit school, ze liep op ons af, en werd getrakteerd op een strálende lach. Wat zal hij gedacht hebben? Gelukkig ben ik niet meer met m'n moeder alleen?

5 opmerkingen:

Menrke zei

Haha, zo zei Rosalinde ook niet als eerste mama of papa, maar Ise oftewel Elise, haar oudste zus...
Wat hebben die zussen toch, hè...?

sillie zei

:-) hij dacht vast : wat ene knappe meid! ;-) ( als het dezelfde dochter was waar hij laatst op de foto op de buik lag) Het word vast een enrome charmeur;-)

Purperpolletje zei

Tja. Ik ben dus nu definitief te laat!

Mellody zei

Of :"Hé, daar is er nog één..., wie weet kan ik van haar ook wat lekkers krijgen?"

Of :"Hé, daar is ze, als ik het goed begrijp zijn dit alle vrouwen in huis en moet ik er zuinig op zijn..."

Babette zei

Grappig! Wat is al weer groot geworden.......