zaterdag 2 januari 2010

Opnieuw bouwstof


Nee, geen oude foto van de verbouwing, maar eentje van vandaag... Frank heeft lang en geduldig gewacht, maar nu gaat het er dan toch van komen: zijn kamer. Tot deze week stond die nog propvol hout, gereedschap, overgebleven tegels, verfblikken enz. enz., maar vandaag is het meeste daarvan opgeruimd, zodat de vloerbedekking, ondervloer en boardplaten met grof geweld weggehaald konden worden, en ja, dan zit het bouwstof weer tussen je tanden.
Als de kamer stofvrij is, gaan we beginnen met de dinowand, en daar heb ik best weer zin in!

4 opmerkingen:

Mama Monique zei

Hihi... alsof er niets gebeurt is hé? Was je niet net weer moeder geworden ofzo ;o)

Goede zondag!

Marti zei

Ik ben benieuwd hoe mooi dit kamertje word.
Het is even een ellende, verbouwen, maar naderhand heb je er zoveel plezier van.
Succes met klussen!

Mellody zei

Als alle kamers af zijn, maak je dan een keer een foto-overzichtje voor ons, nieuwsgierigen?
En inderdaad, net als mama Monique zegt; een verbouwing, kerst, Oud en Nieuw..., een babytje krijg je even tussendoor, en wederom verbouwing. Fiets je ook al weer je krantenwijkje? Zou me niks verbazen trouwens...

Karien zei

@Mellody, met die krantenwijk moet ik van de dokter wachten tot zes weken na de operatie (hoewel ik me afvraag waarom). Hoe dan ook is het voor onze twee oudste jongens ook goed omhier bij te springen, en ik draai me ook met veel genoegen nog eens om als André eruit gaat om ze op weg te helpen...