maandag 1 februari 2010

Goed idee


Gisteren kreeg ik nog een cadeautje van iemand die vaak origineel en zeer creatief uit de hoek komt. Ze zei erbij dat het een doorgeefzak was die ik ook weer kon gebruiken om iets in weg te geven, maar thuis zag ik het label pas dat eropgenaaid was, en waarin ingeweven is: GEEFMIJDOORKADOZAK
STYLED BY ARTHVOVO
Goed idee he?
Zo gemaakt: een theedoek voorzien van lint en/of andere decoratie. Naai er een zak van, maak aan de open kant een tunnel waar je band doorhaalt. Stop er een lief cadeautje in en maak iemand dubbel blij.

8 opmerkingen:

Madelief zei

Wat een leuk idee! Dit ga ik onthouden!

Huize steen zei

Wat een leuk idee !! Ik doe het niet na hoor ;-) zelfs zo'n simpel naaiwerkje is aan mij niet besteed hahaha

moeke Vera zei

echt origineel !!! eentje om te onthouden !!!

tikje wit zei

Ik hou van doorgeefkadoooowtjes! (want waar zal-ie allemaal al wel niet geweest zijn en waar gaat-ie allemaal nog naar toe...!?

mama'ritha zei

Grappig!

mi2u zei

Ik heb net een naajmusjien gekregen, is een leuk idee om te oefenen ophet musjien :)

plukdedagsandra zei

Daar ben ik helemaal voor te vinden. Zo'n geef maar door zak. Leuk idee.

jente zei

Dit is veel leuker dan het doorgeefpapiertje dat vriendin en ik ooit eens gebruikten. Ga ik onthouden!