dinsdag 9 februari 2010

Kleintje Merlijntje

Twee maanden oud alweer, en in zijn
pas gekregen pakje met aan de ene kant
sterretjes
ziet hij eruit als een kleine tovenaar:
Wat houden we allemaal veel van hem.
Gisteren rook hij naar het luchtje van onze oudste,
die had dus lekker met hem geknuffeld.
En wat is hij lief en makkelijk!
Hij kan uren achter elkaar slapen in de kinderwagen.
Hij kan ook lief in de box liggen en lachen tegen zijn Nijntjes.
Op z'n tijd vraagt hij ook de aandacht
die hem toekomt
en daar genieten we dan ook weer van!

17 opmerkingen:

Wiek zei

Mooi pakje, én belangrijker nog, mooi mannetje!

groet Wiek

Anoniem zei

Wat een prachtig kereltje, voor jou ook belangrijk een makkelijk mannetje.

Overigens hoe is het met de kastenwand op jullie slaapkamer? al in orde?

groetjes Mariam

Marianne zei

Wat een schatje! Heerlijk joh!

Marianne

Karien zei

@Mariam, wat attent van je om dat te vragen! Nee, de kastenwand staat nog te wachten op een waterpas onderrail... Niet het favoriete klusje als er nog zoveel te kiezen valt. Maar het staat nu wel bóvenaan het lijstje, samen met het ophangen van een paar lampen en gordijnrails!

plukdedagsandra zei

Wat een mooi manneke. Lief, ja, heel erg lief en een prachtig pakje. Ik vind wit voor baby's heel erg mooi. Niet roze of blauw, maar gewoon wit.

tikje wit zei

Mooie lieve kleine tovenaar!

moeke Vera zei

oooooooooooohhhhhhhhhhh wat een schatje !!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Wat een lief klein kereltje, heerlijk om te zien en dat je hem zo lekker kunt knuffelen. Daar ben ik best een beetje (boel) jaloers op. Wij hebben een (ons 1e ) kleindochtertje die nu net 4 weken is, en alleen nog maar foto's van haar gezien. Ze woont met onze dochter en schoonzoon in Z-Afrika.Over 10 dagen vliegen we naar hen toe, ik kan niet wachten, dat snap je. En er is al een koffer gepakt vol met cadeautjes voor haar, en zelf maar iets minder mee, 't is toch warm daar,afgelopen weekend 37 graden. Ik blijf zo maar een beetje genieten van jullie kleintje, en van alle babietjes om me heen. Onze kleindochter wordt gedoopt als we daar zijn, in de doopjurk die ik bijna 30 jaar geleden voor haar mama maakte. En in de kerk waar mijn dochter werkt, bijzonder he?? groetjes van Lia

Mellody zei

Ik wil hem wel een dagje van je lenen ;-)

Karien zei

@Mellody, je mag best een dagje (of half dagje) langskomen hoor! Heb ik al eerder gezegd, maar ik meen het ook nog, we zouden best de tijd doorkomen! Kun je zelfs nog een echte wandeling door ons huis maken ipv wachten op de virtuele :-)

Karien zei

@Lia, wat een bijzonder verhaal! Ik voel met je mee, ook al heb ik nog lang geen kleinkinderen ;-)

mama Jesje zei

wat een lieffie! Staat 'm heel schattig, dat wit:-) Dan lijkt mijn kleine Thijs toch wel echt een reus.....

Mammalien zei

Nou dacht ik even echt dat je hem Merlijn had genoemd, net als mijn oudste... Blijk je me toch weer voor de gek te hebben gehouden. Maar lief is hij wel!

Sas zei

Ben nu al zwaar verliefd op 'm!
Blijf vooral veel foto's van hem plaatsen!

groetjes Sas

Liene zei

Op wie van je kinderen lijkt Bart het meest?

Karien zei

@Liene, Bart lijkt uiterlijk het meest op Frank (volgens mij). Verder zijn het allemaal typisch Achterbergen en allemaal weer onderling verschillend, echt leuk om mee te maken.

hartelijk zei

Prachtig kereltje, mooi outfitje, ik ben dol op zulke leuke gebreide sokken eronder!
Geniet maar lekker!