vrijdag 26 februari 2010

Verrassing voor Irene

De koe die we een poosje geleden bij de horens gevat hebben, moest deze week maar eens uit de sloot komen, waar die zo langzamerhand in gegleden was.
Op zich niet zo'n slim idee, om extra taken te plannen in een drukke vakantieweek, maar toch is het gelukt: de gordijnen van Irenes kamer zijn klaar (op de zomen na dan)! Morgen komt ze terug van de skiweek, en dan ben ik benieuwd naar haar gezicht als ze in haar kamer komt! De inrichting hebben we iets veranderd, en we hebben het door haar zorgvuldig bewaarde satijnen dekbedovertrek uit de verpakking gehaald en als een sprei over haar bed heen gelegd. Wat een mooie kamer, ik zou er zelf wel in willen slapen! En nu maar hopen dat ze de kleur toch niet te licht vindt - voorlopig is zij niet meer aan de beurt...

16 opmerkingen:

Willy zei

Mooi geworden!

plukdedagsandra zei

Wat een prachtige kamer. Ik vind ze gewéldig! En Irene waarschijnlijk ook. Wat een mooie verrassing gaat dat zijn.

Wiek zei

Prachtig!

Petra zei

Wauw! wat een prachtige kamer.
Komt het eind van het klussen al in zicht?

Mellody zei

Heel mooi dat bruin met wit!

Huize steen zei

Mooi geworden zeg !!

mama Jesje zei

Nou ik vind het echt prachtig!!! Dat is vast een leuke thuiskomst!

Zeeuwse Mama zei

Oh, ik vind het prachtig staan bij die bruine muren! Wat een mooie kleur! Ik hoop dat ze erg verrast zal zijn!

mama'ritha zei

Heel mooie kamer. Ze zal het vast heel mooi vinden.

Anoniem zei

Schitterende kamer! Het kan toch niet anders dan dat Irene blij verrast is als ze morgen thuis komt.
We horen het toch wel?
Groetjes Mariam

Juudske zei

Heel erg mooi zeg, ik ben benieuwd wat de reactie van je dochter zal zijn!

Marian zei

Wat een verrassing zal dat zijn voor Irene! Leuk om zo terug te komen van skivakantie...petje af voor jou!

hartelijk zei

Echt een lieve verrassing!
Mooi!
Geniet er maar van....
Adriana

Marjon zei

Wauw, wat een mooie kamer. Die kleuren en ook de inrichting, erg mooi!
Ik ben samen met de anderen benieuwd naar haar reactie, maar kan me haast niet voorstellen dat ze het niet mooi vindt! :)

Goed weekend!

Liene zei

Wat een mooie slaapkamer zeg, ben benieuwd hoe ze heeft gereageerd!

Madelief zei

Oooh wat is dat mooi geworden! Ik vind die kleuren zo mooi bij elkaar passen, wat zal je dochter genieten zeg!