zaterdag 27 maart 2010

Bioscoopbezoek

Bij de Achterbergen kun je rustig iets ongemerkt op het whiteboard zetten. Geen G, F of E die vraagt wat hun letter daar bij die vraagtekens doet. En dat was maar goed ook, want we waren van plan om hen te verrassen met een bioscoopbezoek om de film "Hoe tem je een draak" te gaan zien. Toevallig kwam ik van de week de trailer tegen, en dit onderwerp past zó bij Frank en Elwin, dat we besloten om hen naar de première van de film te laten gaan, samen met Gido en André.
Extra leuk was om het geheim te houden tot het laatste moment. Het lijkt erop dat als je het van tevoren zegt en ze verheugen zich erop, dat het dan tegenvalt als het zover is, hebben jullie dat ook wel eens? Net zoals het chocolade verrassingsei, dat André voor hen in zijn binnnenzak had. Als ze van tevoren hadden geweten dat ze er één zouden krijgen, dan had in elk geval één van hen daar steeds om gezeurd. Het was veel leuker om het ze gewoon onverwachts te geven.
Raar hoor.

8 opmerkingen:

Wiek zei

De titel van de film klinkt leuk, en een verrassingsei had ik ook wel lekker gevonden :-)
Ik heb vanochtend bij de Jamin een grote zak eitjes gehaald, Jammie Jammie!

groet Wiek

Monique Elisabeth zei

Die film lijkt mij nou ook heel erg leuk. Die staat ook bij ons op het verlanglijstje.
Een heel fijn weekend !!

Juudske zei

hartstikke leuk hoor zo'n verrassing! en verrassingseieren krijgt Kjell hier van de buurvrouw! Helemaal gewend hier onze jongen in Winterswijk. De bios moet hij nog even mee wachten. Ben wel benieuwd hoe je kinderen de verrassing vonden. had zo hun koppies wel willen zien!

mama'ritha zei

Leuk om ze af ne toe met iets speciaals te verrassen. Dan voelen zij zich ook heel speciaal, denk ik!

Gekakel zei

Leuke verrassing voor de jongens! En ... hebben ze/jullie genoten?

Karien zei

De jongens hebben een supermiddag gehad, en ik ook: lekker thuis met de jongste drie :-)
Volgende keer zeggen we het weer niet van tevoren; dat is echt een schot in de roos geweest. Kinderpsychologie...

Mammalien zei

Oja, en dat verrassingseffect... geen idee of dat hier ook gewaardeerd wordt, ik ga het wel eens proberen!

Mammalien zei

Ja, zoon en man gaan ook. Dochter en ik gaan naar Iep (hoezo, rolbevestigingd?!)