zaterdag 13 maart 2010

Deze keer niet naar Noorwegen

Dit weekend wordt in Noorwegen een wereldwijde (voor onze gemeente dan) conferentie voor vrouwen gehouden, bij ons beter bekend als zusterconferentie. Dit is jaarlijks, maar ik ben er nog maar één keer heen geweest, samen met Irene. Met een kleine baby zag ik dat deze keer niet zo zitten, en dat was maar goed ook, want het buikgriepvirus dat rond deze tijd door Nederland waart, heeft ons huis ook bereikt, en zelfs Bart is erdoor geveld. Witjes en zielig ligt hij in zijn wagen of op schoot, nadat hij een paar keer zijn maaginhoud over mij en zichzelf heeft uitgestort (alleen melk, maar toch errug nat!), en schone kleren heeft aangekregen. Drinken wil hij af en toe een klein beetje, en dat is met borstvoeding nou niet direct zo handig... Het aanbod daarvan wordt nou eenmaal aangestuurd door de vraag. Daarom heb ik vandaag geprobeerd te kolven, wat bij mij nog nooit goed is gelukt, en zowaar: een heel flesje vol! Dat is dan mooi alvast voor als ik maandag weer een vergadering ga notuleren, dan kan Bart deze keer thuis blijven (en kan ik mij beter concentreren).

En wat die conferentie betreft: dat komt helemaal goed, want gelukkig kunnen wij thuis via de satelliet-uitzendingen drie bijeenkomsten goed volgen!

4 opmerkingen:

mama'ritha zei

Nou, gelukkig heb je de satelietverbinding dan. Heel veel beterschap en ik hoop dat Bart weer gauw wil drinken!!!

astridreinders zei

Och, wat ziet dat manneke er zielig uit...
Ik hoop dat je de bijeenkomsten goed hebt kunnen volgen.

Anoniem zei

Wat lijkt me dat mooi, om samen met je dochter naar de zusterconferentie te gaan.
Hoe vaak gaan jullie naar een conferentie in Noorwegen? Zo mogelijk ieder jaar of meerdere keren per jaar? Natuurlijk is dit afhankelijk van de omstandigheden.

Fijn dat er een satellietverbinding is, dan kun je op afstand toch het een en ander meebeleven.
Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben.
Groetjes Mariam

hartelijk zei

Beterschap allemaal, zo'n ziek babietje is toch maar nix!