vrijdag 12 maart 2010

Eigenwijs

Wat een eigenwijs achterhoofd heeft 'ie he?

Bart is nu ruim drie maanden oud, en hij heeft alweer een mijlpaal bereikt: luiers maat 3.
Toch een hele overgang.
Hij is een ernstig mannetje, dat met een diepe frons om zich heenkijkt,
maar als hij je gezicht ontdekt
begint hij te stralen!

We hebben hem er nooit op betrapt dat hij z'n handjes echt "ontdekt" heeft,
maar wel doet hij nu veel meer met z'n handen: allebei tegelijk in zijn mond steken bijvoorbeeld.

Hardop lachen doet hij zelden,
maar Harry krijgt het voor elkaar!
Leuk he, zo'n grote broer die dertien jaar ouder is

9 opmerkingen:

plukdedagsandra zei

Wat gaat het snel. Veel te snel. Ik moest daar vroeger om lachen, maar het is bij mij net zo nu.
Dat eerste jaar veranderen ze ook zo heel erg.

Akelein zei

Kijk, zo'n foto maakt alle achtergronden (zie vorige blog) toch overbodig?
Wat een schatje!
Alvast een fijn weekend,
Aafke

hartelijk zei

Wat een pracht mannetje!
Zo herkenbaar met dat halfkale koppie, mooi rond achterhoofdje,klein beetje een speknekje van mama's slagroom ;),en liggend op de buik...echt vertederend.

Enne, je blog ziet er prima uit hoor, laad nu sneller bij mij en oogt ook rustig(soms fijn voor vermoeide lezeressen;), enne ik ben idd 2 avonden met de kippetjes op stok gegaan en dat scheen nodig!)
Fijn weekend!

Mammalien zei

Dat koppie.... schattig!

Nathalie zei

Hij heeft hetzelfde eigenwijze koppie als mijn dochter (vandaag alweer twee maanden oud). Het is zo genieten van hun vondsten. Hun duimpjes, hun handjes en hun stem... zucht
En inderdaad, het gaat zooooo hard.

Fijn weekeinde!

Juudske zei

gewoon een supermooie foto!zoooooo lief!!!!

jente zei

Wat lief ligt hij daar te slapen, heel vertederend.

En je blog vind ik prettig lezen zo, lekker rustig. Mooie foto als kop, ik heb zo'n zin in blauwe luchten, zon en knoppen die openbarsten.

mama'ritha zei

Wat een heerlijk foto. Om nog zo'n klein mannetje te hebben!

Ik ben al helemaal aan je nieuwe vormgeving gewend. Zacht kleurtje en mooi bovenkant. Voor mijn drukke hoofd, een weldaad!

Yukiko zei

Voor Elyas stap ik na dit pak over op luiers maat 4, omdat hij maat drie inmiddels te buiten poept. Hij heeft nu een week of vier maat 3, maar het gaat echt niet meer. Dat ligt overigens meer aan Elyas' manier van poepen dan aan zijn grootte.