vrijdag 12 maart 2010

Noodgedwongen

Gisteren wilde het weblog ineens niet meer op de normale manier zichtbaar worden. Met als gevolg zwarte letters op een donkerbruin scherm. Wat ik ook probeerde, ik kon het niet oplossen... Dus heb ik een ander sjabloon geselecteerd: lekker wit, maar wel met een heel andere uitstraling.

Wat vinden jullie: wordt het weblog daardoor minder aantrekkelijk?
Of ga je voor de inhoud... ;-)

Update: inmiddels ben ik weer wat wijzer geworden. Bij de indeling kun je gewoon alle kleuren kiezen voor de titels, achtergrond etc. etc. Gewoon even wat uitproberen.

6 opmerkingen:

mama'ritha zei

Ja wel heel anders hoor. Maar ik ga voor de inhoud.

mama Jesje zei

Ik ga voor de inhoud!;-)
... en ik vind het allemaal niet zo erg hoor; hij ziet er nog best leuk uit:)

Wiek zei

Het ziet er nog steeds prima uit. En het gaat vooral om de inhoud (al wil het oog ook wat...)
Nog wel een tip:
bij mij in beeld vult je titel (foto-achtergrond met titel) maar een half scherm, daaronder is wel het hele scherm gevuld, dat ziet er gek uit. Misschien een wat bredere foto-achtergrond maken?

groet Wiek

Karien zei

@Wiek, ja dat klopt, bij mij ook, maar niet - of minder - als het een "smal scherm" is, niet over het hele beeldscherm dus. Ik moet hier nog wat op verzinnen...

sillie zei

ik vind het minder leuke uitstraling( ben gewoon eerlijk, het is een beetje saai)

plukdedagsandra zei

Ik vind de inhoud ook veel belangrijker :)