zaterdag 20 maart 2010

Verrassing


Eindelijk kon Gido zijn cadeau geven. Op school was hij vorige week begonnen aan een cadeau voor mij, en toen ik laatst weg was, heeft hij thuis deze brief gestempeld. Gisteren heeft hij op school alles afgemaakt, en toen wilde hij ook nog wachten met geven tot papa thuis was. Wat hij had gemaakt? Een ketting met armband. Meestal draag ik geen sieraden, maar deze heb ik direct omgedaan, en zo ben ik 's avonds op visite geweest bij een van mijn bloglezeressen - ook heel bijzonder!

19 opmerkingen:

Purperpolletje zei

Wat leuk!

Marti zei

Wat leuk zeg en wat goed van hem dat hij zo lang kon wachten om het cadeau aan jou te geven.
En zo'n persoonlijk inpakpapier vind je nergens/1

Juudske zei

Wat een superverrassing zeg!!!!!!!!

Mammalien zei

Nou wat lief zeg....

♥Ilse♥ (Rood met witte stipjes) zei

wat lief!!

Anoniem zei

Wat een mooie herindering!

Ada zei

Was de titel ook in de stijl van Gido?
Erg leuk gemaakt. Haast een moederdagkadootje.

Sabia zei

De brief is al een cadeautje op zich :)

Mellody zei

Dat stempelen van die brief is een super klus! Zulke kado's zijn onbetaalbaar, ge-wel-dig!

Karien zei

@Ada, nu zie ik het pas, hij heeft het vast van mij...

Jente zei

Wat ontzettend lief. Zo'n cadeaupapiertje is iets om altijd te bewaren.

Willy zei

Lief van Gido!

mama'ritha zei

Wat een prachtige stempeltekening! Daar moet je veel geduld voor hebben zeg.

arianne zei

wat ontzettend leuk geschreven en wat lief zo'n kado! Ik heb hem alleen niet gezien...schaam, schaam. Ik zou echt niet weten wat je om had aan sierraden nl.
Was echt gezellig en apart om zo opeens met elkaar koffie te drinken...en verschillende raakvlakken te hebben.
Ging Bart nog in de auto slapen uiteindelijk? En lekker doorgeslapen vannacht?

Fijne zondag,
arianne

Akelein zei

Om in te lijsten...

Liene zei

Wat een mooie brief zeg, krijgen we de ketting en armband ook nog te zien, ben erg benieuwd wat hij gemaakt heeft!

astridreinders zei

Heel bijzonder! In de bewaardoos, lijkt me!

Huize steen zei

Oooh wat lief :-)

Karien zei

@Arianne, dat je het niet gezien hebt beschouw ik als een compliment. Niet opvallend, wel bij mij passend etc.
En Bart... die kan ik beter volgende keer toch maar weer thuislaten...