donderdag 29 april 2010

Het is me wat

Ja ja, het is me wat. Word je op zo'n warme dag in zo'n grotebabybuggy gelegd omdat je moeder p e r s é wil skeeleren, gelukkig zit er wel een zonnekap op. Vervolgens word je naar de straat gemanoeuvreerd en dan begint het. Links, rechts, suizende wieltjes, af en toe hoor je "oeps" want dan valt ze net niet. En het duurt maar, en het duurt maar. Je vindt er niet veel aan, maar je wilt niet klagen want ze kan je er toch niet uithalen. Je valt bijna in slaap, maar toch net niet helemaal. Vier kilometer leg je zo af, en dan ben je gelukkig weer thuis. Hehe, dat hebben we ook weer uitgeprobeerd.

12 opmerkingen:

moeke Vera zei

coole mama !!!
Ik ben er zeker van dat jullie beiden er enorm van genoten hebben :-)

Judith zei

zo he wat sportief!!!

Huize steen zei

En beviel het ??

Wiek zei

Stoer hoor!
Rennen, skeeleren...
Lekker ook he, op die manier actief te zijn.

fijne koninginnedag morgen.

groet Wiek

Vlijtig Liesje zei

Zo kom je nog eens ergens als baby! En wat ideaal om zo als moeder toch te kunnen sporten! Ik hoor ook vaak dat moeders er achter rennen.

hartelijk zei

Die Bart, stoere vent, laat alles lekker over zich komen, kroon rituelen, sportevenementen...
genieten zeg, (enne... die wagen, Aldi 11jaar geleden? ;) heb ik ook nog staan maar nog niet zo sportief mee gedaan als jij)

Fijn weekend en gezellige koninginnedag.

arianne zei

je wordt/bent wel heel sportief geworden zo!

Wel handig zo'n buggy, dan val je niet zo makkelijk :-)

Succes ermee. Ik vind het zelf ook wel lekker, maar ben erg bang om te vallen en kan niet remmen :-( dus durf ik eigenlijk niet meer.

Mellody zei

Ach Bart, over een jaar of wat neem jij je moeder gewoon achterop de brommer en haal je toeren uit die je zelf wilt ;-)

Anoniem zei

Jeetje, ik vond jullie website leuk en gezellig om te lezen totdat ik er opeens achter kwam dat jullie bij de Noorse Broederschap horen, ik ben echt geschrokken omdat ik niet gedacht had dat jullie bij een sekte zaten. Jammer!

Anoniem zei

roos zei:



Ziet er stoer uit.
Maar is al dat schudden in zo n wagen wel goed voor zijn hersentjes?

Met hart groet,
Roos

Karien zei

@Roos, hij schudt niet echt hoor met deze buggy. En of hij van de Aldi komt, weet ik niet want hij is tweedehands.
@Anoniem, inderdaad "vereer ik de God van mijn voorvaderen volgens de weg die een sekte genoemd wordt", zoals er ergens in de bijbel staat, maar als je goed hebt gelezen, weet je ook hoe de mensen binnen onze gemeente zijn, en naar jouw eerste indruk valt dat dus best wel mee. Niks engs aan dus, en denken mag ik gelukkig helemaal zelf, dus zelf zou ik de benaming niet gebruiken...

yukiko zei

Nog nooit geprobeerd, skeeleren dus, lijkt me ook niet echt wat met mijn slechte knieën, ik zou nog geen 100 meter ver komen denk ik :-D