dinsdag 27 april 2010

Toch nog een foto

Er is vandaag heeeeel veel gefotografeerd bij de Achterbergen. Maar niet door mij. Er zijn mensen die dat beter kunnen. Veel beter. Die er zelfs hun beroep van hebben gemaakt. Maar... waar wij vandaag geweest zijn, mag ik nog niet vertellen. Er is namelijk een klein kansje dat André mijn weblog ook leest. En André wordt binnenkort 50. En hij heeft nog niet zo lang geleden een nieuw kantoor gekregen. En daar hangt nog steeds niets aan de muur. Dus.... nog even geduld (tot na 11 mei), dan zullen we het verklappen.
Eén foto heb ik toch wel gemaakt vandaag, van Bart. Omdat hij voor het eerst zijn chique overhemd met spencer aan heeft gehad, dat hij in december in het ziekenhuis al heeft gekregen van een lieve vriendin. En omdat de allermeeste webloglezers weg zullen smelten bij zijn olijke lachje, dat nog net zichtbaar is achter zijn bijtring, krijgt deze foto vandaag hier een plek.

11 opmerkingen:

Goud of Zilver zei

Wat een schatje.
En wat ziet hij er deftig uit.

Groeten Herma

mama Jesje zei

ahhhhh wat super lief!!!!
ben benieuwd naar 't kunstwerk;-)

Judith zei

wow wat spannend! hij ziet er lief en mooi uit!

Huize steen zei

Wat ziet hij er sjiek uit !! En wat een ondeugend lachje ;-)

hartelijk zei

Mooi mannetje,
chique outfit hoor!

Purperpolletje zei

Zie je dat plasje? Dat ben ik... helemaal gesmolten!

moeke Vera zei

Wat een schatje !!! Hij ziet er super cool uit !!!

Nathalie zei

Wat een chique en deftig mannetje ligt daar. En inderdaad, een glimlach om helemaal bij weg te smelten.

Succes met je foto's

tikje wit zei

Hij ziet er zelfs al een beetje als een "meneer" uit!

Liene zei

Inderdaad wat een deftig mannetje! Ik ben benieuwd naar de andere foto's!

jente zei

Wat een meneertje! Het staat hem goed dat deftige pak (en het kroontje op de andere foto ook :-)