vrijdag 2 april 2010

Vier dagen drukte

Hebben anderen een lekke lang en rustig weekend, bij de Achterbergen is het vier dagen drukte. Wel fijne drukte: we mogen weer de conferentie in Noorwegen meebeleven via de satelliet, dat betekent in totaal 9 bijeenkomsten volgen van 1,5 à 2 uur, en uiteraard hebben we tussendoor ons eigen Paasontbijt, de boodschappen en alle kinderen die thuis zijn, er moet post worden bezorgd, jongens moeten worden aangemoedigd om eens iets (nuttigs) te gaan doen, we kwamen erachter dat Frank dinsdag een boekverslag moet inleveren van een boek dat nog uitgezocht moet worden, en daarna (voor)gelezen, en tussendoor moeten we er ook nog voor zorgen dat het met het huishouden niet al te zeer uit de hand loopt.

Geen tijd voor bloggen dus! En ook niet om die van anderen bij te houden.

Dus: iedereen heeeel fijne Paasdagen! Voor mij betekent Pasen o.a. hoop. Hoop op nieuw leven, en dan geen wanhopige hoop, maar een warme, blijmakende, zekere hoop. Dat wens ik jullie ook toe!

5 opmerkingen:

Huize steen zei

Jullie ook tussen alle drukte door fijne paasdagen toegewenst !!

Wiek zei

Karien (en man en kinders) een zalig Pasen, met mijn katholieke achtergrond hoort dat woordje zalig er zo bij. Pasen deed me nooit zoveel, met Kerst is er veel meer muziek in de kerk en was ik dus zelf altijd veel actiever, het wordt langzaam anders. Alleen al die gourmetschotels in de winkels..

Een zalig Pasen dus,

groet Wiek

mama'ritha zei

Nou dan wens ik je een diepe beleving toe van die warme, zekere hoop van Pasen.

Liefs: Aritha

Mammalien zei

Fijne dagen!

gerrie zei

Vredige Paasdagen, héérlijk gewoon met je gezin die dingen doen die plezier brengen.
En als je samen even aanpakt dan loopt de h.h niet zo ver uit de hand dat jij volgende week moet buffelen. Goede gezondheid voor allen.
Hartelijke groet en tot laters
Gerrie