woensdag 14 april 2010

Wauw!

Eindelijk is het zover: André heeft de kastdeuren waterpas gemonteerd. De gouden tip kwam via e-mail vanuit Groningen: een balk onder de onderstrip monteren, en die op elke centimeter op de juiste hoogte afschaven. Klinkt heel lastig, maar André had het toch nog snel voor elkaar; hij moest er alleen wat moed voor verzamelen ;-)
Nu lijkt onze slaapkamer net een hotelkamer met deze vijf superdeluxe deuren erin (tip: wacht met zulke dure aankopen tot ze bij Karwei een stickeractie met 30% korting hebben)!!

Met frisse tegenzin heeft André daarna de door mij begeerde gordijnroede boven ons tweede raam opgehangen, zodat ik een nepgordijn kon ophangen (gewoon een paar meter organza over de stok draperen). Hij vindt het namelijk niks... Ik wel...

11 opmerkingen:

Gerrie zei

Wat gek hé? Wat wij de moeite waard vinden om een huis voor ons een thuis te maken vinden mannen vaak onzin. Ik ben ook haast 43 jaar getrouwd met zo'n exemplaar. Ik bedoel maar; dat met frisse tegenzin. Maar heb je wel een verduister-iets voor dat raam? Ik word altijd zo vroeg wakker van het licht. Nu al hebben we 's nachts de luxaflex achter de velours overgordijnen dicht. Anders kijken we elkaar om een uur of zes aan en dan wil ik toch echt nog graag een uurtje liggen. Mag toch als je AOWers bent? Later als zeven uur vind ik niet fijn. Ik heb dan het idee dat je je dag "verslaapt".
Hartelijke groet en tot laters
dag lief medemens,
Gerrie

Karien zei

@Gerrie, we hebben vouwgordijnen hangen. Maar alleen die zijn zo zakelijk, meer voor een kantoor of mannenkamer, ik vind die wolkige organza wel zo romantisch. En nog bedankt voor de tip!

Ada zei

Hoi Karien, grappig he, maar mijn man geeft daar ook niks om. Ik kan genieten van een mooi dekbedovertrek, maar volgens Bart hoeft dat echt niet, want hij heeft 's nachts toch zijn ogen dicht.... Je hebt het leuk gedaan. Ziet er gezellig uit. En knap van Andre dat het hem gelukt is.

Groet, Ada

Judith zei

wow mooie kast! slim van je..om te wachten tot er kortingsstickers zijn. wij willen ook nog mooiere deuren voor de kast in onze slaapkamer maar centjes..zijn er nu ff niet.. ach alles op z'n tijd hoor steeds were een stapje opkanppen in ons huis

mama'ritha zei

Wat mooi. Echt heel sjiek.

Mijn man heeft niet echt mijn smaak. Ik hou van warme kleuren. Mijn man van klassiek.

Mellody zei

Mooie kast, wat zal je daar veel in kwijt kunnen!

Liene zei

Inderdaad wauw, wat mooi zeg, ziet er heel luxe uit! Heerlijk, was het wachten wel waard!

Anoniem zei

Hoi Karien, wij hebben ook een dergelijke oplossing voor de kastdeuren, het leek mij een zo voor de hand liggende oplossing, ik dacht een klusser komt daar zelf wel op. Ik ben geen klusser, maar wel een doener, ik kan het wel bedenken maar niet zelf uitvoeren.
Fijn dat je kasten nu klaar zijn of ik kan beter zeggen, dat de deuren hangen, gefeliciteerd ermee. Wordt de boel ook niet stoffig.
Leuk met dat gorijn, ziet eer gezellig uit! Ach ja, mannen ...........!
Mariam

Karien zei

@Mariam, die tip hadden we ook niet echt nodig, André wilde het alleen liever wat makkelijker of zo. Maar omdat zijn probeersel met de kit niet lukte, dacht ik dat iemand anders misschien een goed idee zou kunnen leveren, en dat was ook zo alleen stond dat hier al in de ijskast.

Wiek zei

Dat ziet er allemaal super uit hoor Karien.
En ook ik heb zo'n mannenexemplaar dat alle franje maar overbodig vindt...
Wel 'mocht' ik dan plakplastic voor de ramen aan de galerijkant plakken. En dat is lekker strak, vind ik zelf ook wel heel fijn. Maar ietsje aangekleed mag het toch wel zijn?

Kasten nogmaals, Prachtig!

groet Wiek

tikje wit zei

Wat "De Mannen" er ook van vinden; slapen in een saai kantoor-ding-gebeuren isnie leuk. Hartstikke leuk gedaan hoor; stofje én kast! Welterusten!