maandag 24 mei 2010

Buiten - buiten - buiten

Wat een fantastisch weer hebben we gehad de laatste dagen! En omdat we het zo snel na de meivakantie niet zo zagen zitten om weer een weekend naar Pagedal te gaan (waar een pinksterconferentie werd gehouden, en daardoor was er hier in Schalkwijk geen samenkomst), hadden we verder helemaal geen verplichtingen en waren we heerlijk ontspannen met ons eigen gezin thuis. Lekker in de tuin een beetje klussen, spelen met het nieuwe zand, verder met het opknappen van de schommel - uitkijkhut, en natuurlijk: buiten eten. Daarvoor hebben we natuurlijk wel een mooi terras, met een nette tafel met een parasol erboven, maar als het zo warm is als gisteren (geen wind), is het veel lekkerder om in de diepere schaduw van de kersenboom te zitten, op het gras. Dan maar geen tafel. En zo komen we de dag wel door. Leuk plaatje he, al mijn mannen en Irene daartussen!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Karien,

Misschien kun je dat een keer uitleggen.
Waarom dat Pagedal zo belangrijk is. Ik heb het filmpje bekeken en er naar geluisterd. Maar erg meer dan een fijne jeugd geven kom ik niet. En dat proberen wij onze kinderen ook te geven.Wij gaan elke zondag naar de kerk; ik hoor natuurlijk wel een christelijke boodschap in het laatste stukje film maar vind het toch wat vaag.
En niet begrijpbaar voor de kids.
Maar het is als met zoveel :het is wat je gewend bent.
De foto onder boom is prachtig en wat een mooie ouderwetse kinderwagen!

Met groet,
Roos.

Karien zei

@Roos, misschien ga je meer ervan begrijpen als je de rest van de website cgn.nl bekijkt. Pagedal is gewoon de plaats waar wij landelijk bij elkaar komen, en waar we elkaar weer zien en spreken, dat is ongelooflijk fijn, vandaar dat ik zo enthousiast ben erover. En ik wil helemaal niet zeggen dat niemand anders het zo goed heeft als wij: ik wil via het weblog alleen maar laten zien hoe wij leven en wat wij fijn vinden... Mensen die inhoudelijk toch nog meer willen vragen over de boodschap van de gemeente waar wij heen gaan, vraag ik liever om een mailtje te sturen naar bijv. karien.achterberg@gmail.com.

Karien zei

@Roos, wat ik nog vergeten was te antwoorden: het filmpje van de meiweek heb ik geplaatst omdat dat heel mooi weergeeft wat wij hebben beleefd - dan hoef ik er niet over te bloggen!

mama'ritha zei

Wat een gezellige foto zo! Die wagen is echt heel mooi!

Judith zei

ow wat een mooie plaatje zeg!Wat een rijkdom zeg!!!Heb hier ook genoten van ons boefje!!!!

Mellody zei

Ja, Irene als enige tussen al die mannen....(leuke foto trouwens) Jullie zullen elkaar af en toe wel eens veelbetekenend aankijken?!!?
Ik moet dan in de spiegel kijken ;-)

Goud of Zilver zei

Dat ziet er heel gezellig uit.
En je kinderwagen, geweldig.

Groeten Herma