zondag 6 juni 2010

Beetje rare zondag

Bart is vrijdagavond ziek geworden. Hoge koorts, en hij voelt zich duidelijk niet lekker. Daarom kon ik vandaag niet naar de samenkomst gaan, maar ook André voelt zich vandaag niet zo optimaal. Zijn oren zitten helemaal dicht, waardoor hij haast niets hoort, bovendien doet het pijn. De samenkomst zou vandaag vooral op volwassenen gericht zijn, en om dan een stel levenslustige jongens daarheen te rijden en hen stil te laten zitten terwijl het meeste toch over hun hoofd heen gaat, terwijl je zelf ... Kortom, we zijn vandaag thuis gebleven. En dat kwam heel goed uit, want zo kreeg ik de mogelijkheid om eens heel lang bij te slapen: van 10 uur tot na 13 uur ben ik in diepe rust geweest, totdat Bart weer bij mij boven werd gebracht, en we nog een uurtje hebben gelegen. Blijkbaar had ik het nodig, het kwam dus goed uit dat het ging zoals het ging.
En nu maar hopen dat Bartje weer snel zijn levenslustige zelf is!! En wijzelf ook...

2 opmerkingen:

Marti zei

Beterschap met de kleine Bart en met je man natuurlijk.
Heerlijk dat je zo even kon bijslapen, soms heb je dat idd nodig om de batterij weer op te laden.

mama'ritha zei

Missch heeft Bart ook last van zijn oren? Dat hoor je wel vaker met waterpokken. Kijk uit met tocht!

Wel lekker dat uitslapen hè?